پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ بهار آبخورگ خوش آمدید . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1127
نویسنده : علی کریمی

خبر هودر:سید ابوالفضل حقانی/ نامش را «جاده نمایندگان» گذاشته‌اند، زیرا به گفته برخی شهروندان از حدود ۳۰ سال پیش تاکنون، کاندیدا‌ها و نمایندگان، احداث این جاده را در اولویت فهرست اقدام‌های خود جای داده‌اند اما گویا پیگیری‌های نماینده مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نتیجه بخش بوده و این خواسته دیرینه ساکنان بشرویه و طبس، بعد از گذشت سال‌ها به مرحله تحقق رسید و بالاخره شد " جاده همدلی "

امروز وقتی بعد از مدت ها وعده و وعید مسئولان شهرستان های طبس و بشرویه دکتر عبداله زاده را همراهی می کردند تا در روستای خروان شهرستان طبس کلنگ عملیات اجرایی محور طبس- بشرویه را بر زمین بکوبند همه آن را جاده همدلی خواندند.

محمدعلی عبداله زاده در آیین کلنگ زنی جاده طبس- بشرویه از سمت روستای خروان بخش مرکزی شهرستان طبس که امروز پس از سالها انتظار محقق شد، گفت: احداث این جاده علاوه بر توسعه اقتصادی منطقه، زمینه توسعه گردشگری و جاده‌ای را نیز فراهم می‌کند.

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی از همراهی مسئولان خراسان جنوبی، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های طبس و بشرویه در عملیاتی شدن این محور تقدیر کرد و افزود: این محور تصویب کمیسیون ماده ۳۲ را گرفت و از سال ۸۸ تاکنون هم اعتباراتی گرفت اما کاری انجام نشد اما امسال با نظر ویژه وزیر محترم راه و شهرسازی حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار گرفت و به صورت ۱۰۰ درصدی جذب خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز احداث این محور ارتباطی را مرهون تلاش و پیگیری دکتر عبداله زاده خواند و گفت: معاونت ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی احداث محور طبس- بشرویه که از مصوبات هیئت دولت بوده و سالهاست معطل مانده است را به اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی واگذار کرد و این محور در حوزه شهرستان طبس با طول 18 کیلومتر همراه با رفع موانع صعب العبور از امروز وارد عملیات اجرایی شد.

سید جلال هاشمی تصریح کرد: علاقه و مودت دیرینه مردم دو شهرستان طبس و بشرویه و تقارن فرهنگی این دو سامان، احداث این محور را ضروری کرد و پیگیری های مفصل از سوی نماینده مردم و نیز استاندار خراسان جنوبی در سطح وزیر انجام شد که امروز به لطف الهی شاهد آغاز راه جدید هستیم.

جاده طبس- بشرویه به سمت خداآفرید به طول 82 کیلومتر مسیر را حدود ۶۰ کیلومتر نسبت به راه های فعلی کوتاه‌تر می‌کند و یکی از خواسته‌های دیرینه مردم است که دکتر عبداله زاده برای پیگیری دریافت اعتبارات این پروژه چند جلسه با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، شوراهای اسلامی شهرستان های طبس و بشرویه، وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی و مدیران استان خراسان جنوبی تشکیل داده است که نتیجه آن امروز بعد از سال ها انتظار به بار نشست و عملیات احداث جاده همدلی اجرایی شد.


:: موضوعات مرتبط: شهرستان طبس , ,



بازدید : 1188
نویسنده : علی کریمی

خبر هودر:کشف 47 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس راه آهن شرق

زن و شوهری که اقدام به قاچاق حدود 47 کیلوگرم تریاک کرده بودند توسط ماموران پلیس راه آهن شرق شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبر هودر به نقل از روابط عمومی راه آهن شرق: رئیس پلیس راه آهن شرق گفت: با کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ جهت انتقال مواد مخدر به شهرستان مشهد از قطارهای مسافری طبس استفاده می کنند، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و دستورات هوشیاری و مراقبتی لازم به عوامل مستقر در سالن مسافری داده شد.

وی افزود: ماموران پلیس راه آهن شرق در ایستگاه طبس حین کنترل و بازرسی از مسافران، به دو نفر از آنان که زن و شوهر بودند مشکوک شده و اقدام به بازرسی از آنان می کنند که در نتیجه از داخل ساک دستی این افراد تعداد 73 بطری کوچک حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 46 کیلو و 980 گرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهدی میرزاده ادامه داد: این افراد در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند که مواد مخدر را از فردی در شهرستان یزد تحویل گرفته و قرار بوده است در ازای دریافت مبلغ دومیلیون تومان این مواد را به مشهد حمل کنند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان طبس شدند.


:: موضوعات مرتبط: شهرستان طبس , ,



بازدید : 1056
نویسنده : علی کریمی

کارخانه کک سازی طبس تیرماه سال آینده راه اندازی می شود

 

خبر هودر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: کارخانه کک سازی طبس با ظرفیت اشتغال 350 نفر و با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریال تا تیرماه سال آینده راه اندازی خواهد شد

 

'به گزارش خبر هودر نعمت الله حقیقی' روز چهارشنبه در جمع اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خراسان جنوبی اظهار کرد: تعهد اشتغال صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری یکهزار و 100 نفر می باشد که تاکنون 68 درصد از این تعهد اشتغال محقق شده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال 50 درصد بیشتر از سهم تعهد این اداره در استان اشتغال ایجاد شود

حقیقی از راه اندازی کارخانه کک سازی طبس تا تیرماه سال آینده خبر داد و بیان کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال 350 نفر و با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریال راه اندازی خواهد شد

شهرستان طبس با ذخیره اکتشافی دو میلیارد و 500 میلیون تن زغالسنگ کک شو و زغالسنگ حرارتی در چهار ناحیه پروده، نایبند، مزینو و آیب دوغی یکی از بزرگترین ناحیه های زغالی خاورمیانه استمنبع:ایرنا


:: موضوعات مرتبط: شهرستان طبس , ,



بازدید : 1145
نویسنده : علی کریمی
پایگاه اطلاع رسانی هودر:اطلاعیه در خصوص جذب نیروی امریه(اداره صنعت،معدن و تجارت طبس)
به گزارش خبر هودر اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان طبس از بین مشمولان واجد شرایط اعزامی 1/10/93 و 1/12/93 ، در مقاطع دكتري و كارشناسي ارشد و کارشناسی در رشته‌هاي فني و مهندسي مرتبط با وزارتخانه صنعت،معدن و تجارت(اولویت برای اداره صنعت معدن و تجارت طبس،متقاضیان بومی در رشته های مهندسی مرتبط با حوزه معدن می باشد)، یک نفر به عنوان نیروی امریه جذب می نماید. لذا مشمولان واجد شرايط فوق ضمن داشتن يكي از شرايط جذب امريه ( 1.متاهل 2.خانواده ايثارگر 3.تحت پوشش كميته امداد 4. تحت پوشش بهزيستي 5. خدمت در مناطق محروم 6. معاف از رزم)؛ به اين اداره مراجعه نموده تا پس از بررسي‌هاي لازم اقدامات بعدي صورت پذيرد.

:: موضوعات مرتبط: شهرستان طبس , ,
:: برچسب‌ها: ابخورگ , آبخورگ , روستای آبخورگ , بهار آبخورگ , اوخورگ , روستای ابخورگ , abkhorg , وبلاگ بهار آبخورگ , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد